Jan en ik zijn intussen al meer dan een half jaar getrouwd.
Ergens in februari gaf ik al een half verslag van onze 'mooiste' dag van ons leven.
Hoe ging het verder...
Na onze trouw in het gemeentehuis en de Via Via trokken we met onze naaste familie naar Linkeroever waar Ludovic en Vero, ons lieve vrienden, al klaar stonden met verse soep en 'ne boterham'. In een heerlijk najaarszonnetje genoten we samen met onze ouders, broer en zus en Anki en Gijs van onze eerste uurtjes als getrouwd koppel. Fien, toegewijde vriendin en fotograaf zorgde voor onvergetelijke foto's. Tegen 5 uur zijn we opnieuw afgezakt naar ons

huis in de Willem Linnigstraat waar Jeroen, talentvol kok en karavaankameraad, gezorgd had voor een heerlijk 4 gangenmenu! Zalig! Gewoon thuis, lekker lang tafelen tot het tijd was voor het wilde feestgedrag in het Centraal Station. De 'partytrein' vertrok om 21.00. Een heerlijk dessertenbuffet - opnieuw door Jeroen en co verzorgd en dé neigste muziek gedraaid door Tim, trouwe bovenbuur en onderverhuurder zorgden voor een onvergetelijk feest. De vriendinnetjes van Leuven hadden op 'I'll be there for you' een mega videoclip gemaakt, de theatergirls voegden de nodige klefheid toe met 'door de wind' en bijhorend synchroon dansje met appelsienen en Jans kameraden schopten met een geweldige Jackson 5 medley dansact het feestje op gang. Tijdens onze openingsdans 'give yourself a chance with me' - Ozark Henri, kwamen opnieuw de traantjes maar die vermengden zich al gauw met het nodige danszweet. Ik vrees dat ik maar 5 minuten van de dansvloer geweest ben. Ik weet niet of bruidjes niet wat rustiger en beheerster moeten zijn: lachen en mooi zijn? Ik heb me alleszins rotgeamuseerd - de haarcoupe zag er niet meer uit, het zweet droop van me af en ik heb me schorgeschreeuwd op foute meezingnummers. 20 oktober 2008 was een onvergetelijke dag en klaarblijkelijk het begin van nog zoveel meer van dat moois!
Labels: Trouw