net terug uit machtig canada. Kleren de was in om direct, zonder kans op nagenieten, er volle bak in te vliegen voor dit reisje. Rekeningen, verzekeringen, post adressen, overname van gas en electriciteit, belastingen, visums, aankopen, vreemde munten, medicamenten, fotomateriaal, opzeggingen van allerhande abonnementen, het moet allemaal gebeuren. Of doen we toch de tent mee?
Maar verwacht geen uitgemergelde gezichten op t feestje, we hebben er keihard zin in.
En jullie?

