Paaaaarty!
Vrienden, familie, collega's, verdwaalde internauten.....iedereen is welkom op ons big bang afscheidsfeestje! Mocht je de uitnodiging (nog) niet gekregen hebben, geldt dit meteen als invitatie!
Laat je iets weten?

Labels: België
Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...
Vrienden, familie, collega's, verdwaalde internauten.....iedereen is welkom op ons big bang afscheidsfeestje! Mocht je de uitnodiging (nog) niet gekregen hebben, geldt dit meteen als invitatie!

Labels: België
Brenda is intussen al een paar weken aan t chillen, ik heb nog max vijf werkdagen te gaan. Ni om t onder iemands neus te wrijven, maar erna is t 13 maand verlof. Geen 13 dagen of weken. Maanden. Scary cool. Voorbereidingen? ca va, zitten beetje vast nu, omdat we de papieren van de verzekering nog niet hebben om het Russisch transitvisum te scoren, en veel tijd rest er niet meer tussen nu en canada....
Labels: België