Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

zaterdag, juni 25, 2005

Paaaaarty!

Vrienden, familie, collega's, verdwaalde internauten.....iedereen is welkom op ons big bang afscheidsfeestje! Mocht je de uitnodiging (nog) niet gekregen hebben, geldt dit meteen als invitatie!
Laat je iets weten?

Labels:

gedaan met lachen!

Brenda is intussen al een paar weken aan t chillen, ik heb nog max vijf werkdagen te gaan. Ni om t onder iemands neus te wrijven, maar erna is t 13 maand verlof. Geen 13 dagen of weken. Maanden. Scary cool. Voorbereidingen? ca va, zitten beetje vast nu, omdat we de papieren van de verzekering nog niet hebben om het Russisch transitvisum te scoren, en veel tijd rest er niet meer tussen nu en canada....

Ni dat we er ons in gaan stressen. Na de voorbije weken op t werk wordt stress wel een relatief begrip ;-)

Labels: