Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

maandag, juli 21, 2008

De huwelijksreis


Velen verwachtten exotische bestemmingen, wilde avonturen als gepaste huwelijksreis voor de kersverse meneer en mevrouw De Vliegher. We zochten andere oorden op met als basisingrediƫnten champagne, bad, bed en elkaar. We vonden de ideale mix in de champagnestreek waar we de eerste vier dagen van november doorbrachten. Onze fietsjes moesten natuurlijk mee voor het nodige sportieve gehalte, maar na onze dagelijkse tochtjes kozen we resoluut voor avondjes van champagne proeven, champagne drinken in een warm badje en andere zaken die vallen onder de titel 'creatief met champagne'. We hebben van elke minuut genoten! Geen grootse avonturen, geen zotte grensovergangen, geen zware uitputtingen (hoewel...), alleen genieten van elkaar!

Labels: ,