Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

woensdag, augustus 03, 2005

The final Countdown !

Volgende week deze tijd zitten we ginderachter! "Eindelijk", maar ook "Shit, er moet nog zoveel gebeuren"! Brenda en ik zijn al een volle week in overdrive om alles geregeld, gekuist, afgegeven, overgedragen en verkocht te krijgen. Voor je je zorgen maakt: t komt wel goed, maar toch: it's a tough job. Someone had to do it ;-)

Het feestje was geweldig! Superbedankt aan iedereen die er was. We hebben er zelf mega van genoten en hopen van jullie t zelfde.
En een bijzondere merci aan de gulle sponsors van Play en Mobile!

Labels: