Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

maandag, juli 30, 2012

Back in full force!

Effieweg is terug van weggeweest. Voortaan mag je je weer geregeld verwachten aan een berichtje. Sinds ons laatste berichtje is er heel wat gebeurd. Ons derde zoontje heet Zen en Zen is hij! Hieronder vind je alvast een videootje.

http://www.youtube.com/watch?v=K5w-wzVgRXE&feature=youtu.be

Ik beloof gauw weer te schrijven, want met mijn mannen in huis is er altijd wel wat te beleven.
Tot heel erg gauw,
Brenda & Jan, Jip, Lom, Zen