Back in full force!
Effieweg is terug van weggeweest. Voortaan mag je je weer geregeld verwachten aan een berichtje. Sinds ons laatste berichtje is er heel wat gebeurd. Ons derde zoontje heet Zen en Zen is hij! Hieronder vind je alvast een videootje.
http://www.youtube.com/watch?v=K5w-wzVgRXE&feature=youtu.be
Ik beloof gauw weer te schrijven, want met mijn mannen in huis is er altijd wel wat te beleven.
Tot heel erg gauw,
Brenda & Jan, Jip, Lom, Zen


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home