The final Countdown !
Volgende week deze tijd zitten we ginderachter! "Eindelijk", maar ook "Shit, er moet nog zoveel gebeuren"! Brenda en ik zijn al een volle week in overdrive om alles geregeld, gekuist, afgegeven, overgedragen en verkocht te krijgen. Voor je je zorgen maakt: t komt wel goed, maar toch: it's a tough job. Someone had to do it ;-)
Het feestje was geweldig! Superbedankt aan iedereen die er was. We hebben er zelf mega van genoten en hopen van jullie t zelfde.
En een bijzondere merci aan de gulle sponsors van Play en Mobile!
Labels: België


1 Comments:
Godgedomme seg !
Trendy website honeys!
Needs to be filled up!
Maar ik kan jullie foto's niet zien, kunt ge daar iet aan doen? Of ikke?
Allée babies, geniet ervan met volle teugen !
Ik bel ce soir,
Julia
augustus 08, 2005 12:19 a.m.
Een reactie posten
<< Home