net terug uit machtig canada. Kleren de was in om direct, zonder kans op nagenieten, er volle bak in te vliegen voor dit reisje. Rekeningen, verzekeringen, post adressen, overname van gas en electriciteit, belastingen, visums, aankopen, vreemde munten, medicamenten, fotomateriaal, opzeggingen van allerhande abonnementen, het moet allemaal gebeuren. Of doen we toch de tent mee?
Maar verwacht geen uitgemergelde gezichten op t feestje, we hebben er keihard zin in.
En jullie?


3 Comments:
Superavontuur gewenst en wherever you go, don't eat yellow snow!!!
Fille
juli 28, 2005 4:20 a.m.
aan onze super reisbegeleider en co:
veel plezier ginder en zorg dat het minstens even goed is al onze canada-reis ;-)
groetjes Jeffrey!!
juli 31, 2005 11:44 a.m.
Hi Jan en Brenda,
We zijn er niet geraakt op 't feestje, maar toch zijn jullie elke dag in ons gedachten. Vorig jaar deze tijd stonden wij zelf onder hoogspanning om te kunnen vertrekken!! Nog even tanden bijten en dan lijkt het alsof deze drukte er nooit is geweest. Geniet met al je zintuigen, 't is een onvergetelijke ervaring.
Wij reizen alle dagen een beetje met jullie mee!!
Tot heel gauw op den mail.
Alle liefs,
Jamaika
augustus 04, 2005 4:48 a.m.
Een reactie posten
<< Home