Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

donderdag, juli 28, 2005

net terug uit machtig canada. Kleren de was in om direct, zonder kans op nagenieten, er volle bak in te vliegen voor dit reisje. Rekeningen, verzekeringen, post adressen, overname van gas en electriciteit, belastingen, visums, aankopen, vreemde munten, medicamenten, fotomateriaal, opzeggingen van allerhande abonnementen, het moet allemaal gebeuren. Of doen we toch de tent mee?
Maar verwacht geen uitgemergelde gezichten op t feestje, we hebben er keihard zin in.
En jullie?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Superavontuur gewenst en wherever you go, don't eat yellow snow!!!

Fille

juli 28, 2005 4:20 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

aan onze super reisbegeleider en co:

veel plezier ginder en zorg dat het minstens even goed is al onze canada-reis ;-)

groetjes Jeffrey!!

juli 31, 2005 11:44 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hi Jan en Brenda,
We zijn er niet geraakt op 't feestje, maar toch zijn jullie elke dag in ons gedachten. Vorig jaar deze tijd stonden wij zelf onder hoogspanning om te kunnen vertrekken!! Nog even tanden bijten en dan lijkt het alsof deze drukte er nooit is geweest. Geniet met al je zintuigen, 't is een onvergetelijke ervaring.
Wij reizen alle dagen een beetje met jullie mee!!
Tot heel gauw op den mail.
Alle liefs,
Jamaika

augustus 04, 2005 4:48 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home