Paaaaarty!
Vrienden, familie, collega's, verdwaalde internauten.....iedereen is welkom op ons big bang afscheidsfeestje! Mocht je de uitnodiging (nog) niet gekregen hebben, geldt dit meteen als invitatie!
Laat je iets weten?

Labels: Belgiƫ
Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...
Vrienden, familie, collega's, verdwaalde internauten.....iedereen is welkom op ons big bang afscheidsfeestje! Mocht je de uitnodiging (nog) niet gekregen hebben, geldt dit meteen als invitatie!

Labels: Belgiƫ
3 Comments:
Stikjaloers op jullie prachtige webpagina. Helpen jullie mij ? Die van mij is wel heel mooi, maar ik krijg er niets meer op....
juli 05, 2005 12:05 a.m.
Recht terug van aan de Griekse zee, feesten we graag dit afscheid met jullie mee.
Tot dan,
Maika en Jan
juli 05, 2005 11:37 a.m.
Hallo U2!
Nu begint het te naderen, niet? Wij wonen nog 3 daagjes in ons "mengappartement" en daarna wordt het A. Steurssquare, 27 bus 8, 1210 Sint-Joost. Ik weet niet meer of ik jullie al gezegd heb dat we op 30 juli zelf effie weg zijn, maar dat we zeker aan jullie zullen denken.
Een heel mooi avontuur in elk geval, we volgen jullie zeker op deze site.
Dikke kus,
Isabelle (Bernard & Felix)
juli 19, 2005 1:18 a.m.
Een reactie posten
<< Home