Wij trouwen!

Het is zover. Op 20 oktober 2007 trouwen we en niet zomaar met iemand, maar wel met de neigste mensen die er bestaan, wij! Of wat dacht u!
Om 10u trouwen we voor de wet in het Stadhuis van Antwerpen en aansluitend om 11u in het Via Via Reiscafé, Wolstraat 43. Daar is er tijd voor onze belofte die in goede banen geleid wordt door onze lieflijke ceremonitrice Maika. Wil je er graag bij zijn, dat kan. Neem de tram nummer 10 of 11 aan het Centraal Station van Antwerpen. Stap af op de Melkmarkt. Dan is het, met het betere stadsplan, gratis verkrijgbaar bij uw toeristische dienst, nog maar een stukje wandelen tot Wolstraat 43 alwaar wij elkaar de eeuwige trouw zullen beloven. 's Avonds, om 20.30, is het tijd voor ons spetterend dansfeest en wel in hét Centraal Station van Antwerpen in de buffetzaal, in de centrale vertrekhal het trapje op en naar rechts. Je mag je verwachten aan een uitgebreid dessertenbuffet, inclusief bruidstaart en, jawel openingsdans! Daarmee hopen we ons dansfeest in te zetten. Voor uw hongertje later op de avond voorzien we broodjes en knabbels. Hoe geraak je er? Met de trein. U blijft gewoon tot de laatste man en neemt de eerste trein terug naar huis. Voor de mensen met de auto (en blijkbaar zijn er momenteel 5 miljoen in België), u kan parkeren onder het Astridplein, of in de Congresstraat op de Firoelparking. Beide parkingen zijn betalend. Er is ook gratis parking op de kaaien, maar dan moet je nog een stukje wandelen. De weg naar het Centraal station kan je opzoeken via http://www.mappy.com/ of met de betere GPS. We hebben er alvast ontzettend veel zin in! Zit je nog met vragen, wil je je hart even luchten, wij staan 24 op 24 voor u klaar om uw huwelijksproblemen op te lossen. 0484758255 of 0476820194. Hopelijk tot dan!
Labels: Trouw


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home