spurtje
We staan ver achter.
Onze schuld volledig. Zelfs ons vlagje klopt niet meer...
Teveel lol in Nepal en een paar wijzigingen in ons programma zijn er de oorzaak van. We doen ons best om het snel bij te werken, maar we hebben t nogal druk de laatste dagen. Verrassing.
tataa
j en b


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home