Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

vrijdag, maart 03, 2006

de cirkel is rond

We zijn terug in Hanoi! We zijn er dus in geslaagd ons rondje Indochina met een ouwe russische brompot compleet te maken. Verhalen en details volgen nog, maar we zijn de eersten ever om dit te doen! Trots alom. Vanavond proberen we Lise (Nicht van Jan) en haar man Sami te ontmoeten! We durven nog niet denken aan t nakende afscheid van onze motor...

tataaa

Labels: ,