de cirkel is rond
We zijn terug in Hanoi! We zijn er dus in geslaagd ons rondje Indochina met een ouwe russische brompot compleet te maken. Verhalen en details volgen nog, maar we zijn de eersten ever om dit te doen! Trots alom. Vanavond proberen we Lise (Nicht van Jan) en haar man Sami te ontmoeten! We durven nog niet denken aan t nakende afscheid van onze motor...tataaa


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home