Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

vrijdag, februari 17, 2006

Back in 'Nam

We hebben t gehaald!
We zijn nu in Saigon (Ho Chi Minh City voor de politically correcten) En das een stuk verder dan we gedacht en gehoopt hadden. We zijn er zelf een beetje trots op. De Minsk heeft de laatste dagen vrij goed gedaan maar t is een #@#$%%#@ om te starten. We gaan proberen dat in orde te brengen en daarvan hangt af of we de lus helemaal sluiten en tot Hanoi doorrijden (nog 2000km) Als we m niet terug zo betrouwbaar krijgen als hij geweest is, dan doen we iets anders, en stopt de Minsk toer hier. Minsky zal de knoop voor ons doorhakken. Een vollediger verslag van onze laatste dagen komt een dezer dagen

Lise en Sami, t is hier een gezellige 30 graden. Laat die fleece dus maar thuis.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Was super cool to see you two before you left for the Himalayas. Keep well and keep in touch...

Steve

maart 09, 2006 10:09 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home