Satelliet Suzie...
Werkt niet mee. Geen GSM ontvangst. Al in geen dagen meer,en nu we in n andere provincie zitten blijft t zelfde. Met andere woorden, als jullie ons willen bereiken zal t toch best via effieweg@gmail.com gaan.
That said: we zijn in Chengdu nu, de poort naar zuid China, maar jongens wat een lelijke poort is dat.
Update van Dangjiacum, Hangcheng en Xi'an komen morgen normaal, als we terug zijn van de panda beertjes


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home