Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

zondag, oktober 02, 2005

Beterschap. Beloofd

Het was wel erg magertjes op vlak van foto's, maar we hebben er een smak geld tegen gegooid om veel meer foto's te kunnen uploaden en publiceren. Want tot nu toe hebben jullie er wat het raden naar gehad hoe alles er dan uitzag. Als we nu nog een internetcafe vinden waar de upstream wat sneller is dan 3 minuten per foto dan komt t allemaal goed. geduld wordt beloond.
Check de komende dagen dus ook de oudere folders, want ook daar komen foto's bij, volgordes worden aangepast ... Work in progress!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hello kindjes,

Ik zit jullie verhalen hier te lezen en jullie fotootjes te bekijken en ik kan alleen maar zeggen dat ik het fantastisch vind wat jullie allemaal doen en zien. Ik word er zowaar melancholisch van.... ;)
Nog heel veel plezier gewenst;

(Elke vanuit de Guatemala Jokerreis...en Edward....)

oktober 07, 2005 9:07 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dag Jan, dag Brenda,

Jullie fotos zijn absoluut schitterend! Nog veel avonturen toegewenst ginds.

Groeten,
Maarten

oktober 09, 2005 3:09 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home