Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

vrijdag, maart 24, 2006

kopjes boven water

en meteen nogal een beetje.
We zijn nu in Kathmandu, Nepal. Na het bezoek van onze ouders in Bankok zijn we s maandags eventjes 2 mountainbikes gaan kopen en van de shop recht naar de luchthaven gereden.
Onze eerste rit was een 3-daagse in de Kathmandu vallei (nuja, 600m klimmen op 1 dag en meteen zicht op een rij colgate-witte 6000ers)... we zijn meteen smoor op nepal en hopen hier te blijven zolang het klimaat t toelaat.
Voor wie zich vragen stelt over de veiligheid momenteel: iedereen heeft hier zijn mening, en er is meer politie op straat dan in brussel, maar (allicht daarom) is er niks aasn de hand. Wij blijven zowiezo liever in de natuur dan de steden, alwaar we eerder een neushoorn zullen tegenkomen dan een politieke toestand.

S avonds is hier zelden electriciteit, en in bangkok was er helemaal geen tijd, maar de achterstallige verhalen hebben jullie allemaal nog dubbel en dik tegoed. Beloofd

Dus, hou jullie adem maar niet in, we stellen t erg goed

Labels: ,