Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

zondag, april 23, 2006

ALIVE AND KICKING!

Na 18 dagen wandelen, acclimatiseren en paardrijden zijn we weer in de bewoonde wereld, 5 blaren rijker, 5 kilo armer en 5 meter lichaamsbeharing meer. We hebben van de hele onrust in Nepal niets gemerkt, behalve dan de staking die op deze laatste wandeldag zorgde voor een extra 40 kilometer! We zijn ons nu aan het informeren over het hoe en het wat (bussen rijden er niet meer vanwege de staking) en storten ons op westers eten en luxeproducten (scheermachines, tiramisu, zeep en bier)! In de toeristenwijk is het heel rustig en ook veilig. De komende dagen komen jullie meer te weten over onze dolle avonturen! Wordt vervolgd!

Labels: ,