ALIVE AND KICKING!
Na 18 dagen wandelen, acclimatiseren en paardrijden zijn we weer in de bewoonde wereld, 5 blaren rijker, 5 kilo armer en 5 meter lichaamsbeharing meer. We hebben van de hele onrust in Nepal niets gemerkt, behalve dan de staking die op deze laatste wandeldag zorgde voor een extra 40 kilometer! We zijn ons nu aan het informeren over het hoe en het wat (bussen rijden er niet meer vanwege de staking) en storten ons op westers eten en luxeproducten (scheermachines, tiramisu, zeep en bier)! In de toeristenwijk is het heel rustig en ook veilig. De komende dagen komen jullie meer te weten over onze dolle avonturen! Wordt vervolgd!


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home