Home sweet Hanoi
zaterdag 17/12 - maandag 19/12
De rit van BaBe naar Hanoi is heavy. 230 km waarvan de laatste 50 km enorm stressvol door het toenemende verkeer en het aanhoudende stof. We komen als doorwinterde motards veilig en wel terug in de hoofdstad aan, na 14 dagen on the road en 1700 km in de wielen! Dat moet gevierd worden. We maken ons op voor ons pre-Kerst etentje in au Petit Bruxelles! In het Belgisch restaurantje laven we ons aan Chileense wijn, grijs brood, kaas en garnaalkroketten, tournedos, stoofvlees en vooral echte Belgische friet met mayonnaise. Creme Brule maakt het geheel af. Het geluk straalt af van mijn mooie lieve meid en ik smelt!Zondag is een echte zondag. Uitslapen, ontbijt op bed (frosties en nutella), museumpje bezoeken en lekker terrassen!
Het is hier nu onze laatste dag in Hanoi. Morgen vertrekken we richting Laos. We hebben de hele dag nog gelopen voor visums, permits, geld, landkaarten ... maar we zijn er klaar voor! Op naar Laos!


1 Comments:
Halloooww 't is nie omdat 't kersttijd is dat ge zeemzoeterig moet beginnen doen he.
"...mijn dappere Jan..."
"...mijn mooie lieve meid..."
duhhhh
Waar zijn de competitieve bitch en de immer kritische Jan gebleven????
;-)
december 23, 2005 10:41 a.m.
Een reactie posten
<< Home