Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

zaterdag, december 31, 2005

happy happy

Gelukig nieuwjaar!

Vanuit Laos denken we aan jullie! De brokkige ontvangst maakte bellen onmogelijk en sms onbetrouwbaar.... We hopen dat alles nog beter mag worden dan t al is.

Nog meer kinderen, zwangerschappen, huwelijken, nieuwe lieven huizen en ne dikke opslag van t werk!

Wij jagen nog even onze dromen na -en hopen dat jullie dat ook doen dit jaar- maar we kijken er al naar uit om jullie ergens in juli terug te zien!

Brenda en Jan

Labels: ,