Via deze blog willen we in contact blijven met de homies, terwijl wij Azie afschuimen. Van de mongoolse steppe tot de tibetaanse pieken, via China, Vietnam, Cambodia, Laos, Birma, Nepal en god weet waar we nog terecht komen in dit jaartje weg...

dinsdag, december 27, 2005

Bereik

We zijn nu een weekje in Laos. Na een bizare grensovergang en een heerlijke kerst zijn we het noorden hier aan het omwoelen. De update volgt over een weekje of zo. Internet is hier schaarser dan giraffen in Duitsland maar we hebben wel een gsm nummer waarop we bereikbaar zijn als er ontvangst is. 00 856 202 393 982. Anytime.

Gelukkig nieuwjaar alvast, we denken aan jullie!

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey romantische zielen ! Ik word zowaar zelf verliefd (no one in particular) bij het lezen van jullie prachtige verslagen, vol lof over elkaar !! Jullie worden verliefder met de dag, en wij mogen daar getuige van zijn ... prachtig ! Brendaatje, volgend jaar ga ik er ook vr een jaartje van tussenuit, vanaf sept heb ik tijdskrediet genomen ;-))) Geniet nog van elkaar en al het schoons dat op jullie afkomt ! Groetjes ! Masha

december 30, 2005 5:12 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home